close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אוכל כשר בברצלונה

מערכת שורשכח תמוז, תשעה15/07/2015

סקירה מהירה על מסעדות כשרות בברצלונה. לאכול כשר מעבר לים

תגיות:
בקרב התיירים הרבים שמגיעים לברצלונה מדי יום יש לא מעט ישראלים שמקפידים על כשרות ומחפשים מסעדות, בתי קפה וחנויות אוכל כשרים. ממש כמו חיפוש אחר מלון, טיסה משתלמת או אטרקציות לילדים, גם חיפוש אחרי אוכל כשר יכול להיות לא פשוט. עשינו לכם סדר בבלגן ומצאנו את המסעדות והמזללות הכשרות של ברצלונה, שלא כדאי לכם לפספס.

מסעדת מכבי (Maccabi Restaurant), La Rambla 79
מסעדה מוכרת וידועה בברצלונה שישראלים רבים פוקדים באופן קבוע, לצד תיירים יהודים ששומרים על כשרות ומגיעים מכל רחבי העולם. בתחילת דרכה מסעדת מכבי הייתה דווקא לא כשרה בכלל, אבל בשנים האחרונות עברה שיפוץ וחידוש וגם התפריט הפך להיות כשר. מומלץ להזמין מקום מראש כי המסעדה מלאה כמעט בכל שעות היום. המיקום המצוין שלה על שדרות הרמבלה והתפריט שכולל מגוון רחב של מנות בשריות ומנות דגים הופך אותה למקום שחובה לאכול בו כשמגיעים לברצלונה.  

מסעדת דיליסיאס – Delicias Kosher Restaurant, C/Santalo 125
מסעדת דיליסיאס היא מסעדה משפחתית שמחברת בין המאכלים היהודיים שמכירה משפחת דיליסיאס מהבית ובין המטבח המקומי. במקום תמצאו מאכלים עם שפע של השפעות מכל אירופה, מנות מהונגריה, מאיטליה וגם, אם תרצו השפעה ישירה מהמטבח שאנחנו מכירים, אפילו כמה מאכלים מרוקאים. זה המקום למצוא בו גם יינות כשרים שמגיעים מישראל ולא כדאי לפספס את שטרודל התפוחים.

מסעדת שלום – Shalom Kosher Restaurant, La Rambla 75
עוד מסעדה שכדאי להכיר ונמצאת במרכז העיר היא מסעדת שלום. זוהי אחת המסעדות הותיקות והמוכרות בקרב שומרי הכשרות והיא מציעה תפריט ספרדי על טהרת הטאפאס, כשכל המנות הן כשרות. המסעדה מאפשרת גם לקחת מנות ארוזות לרכוש אוכל. מסעדת שלום נחשבת לאחת המסעדות היקרות בקרב המסעדות הכשרות בברצלונה. 

הפלאפל של שני, שוק לה בוקרייה דוכן 133-134
בתוך שוק לה בוקרייה הקימה בחורה צעירה בשם שני דוכן פלאפל ואוכל צמחוני-טבעוני שמתבסס על מתכון משפחתי שקיבלה מסבה ומאביה, שניהם בעלי דוכנים מוצלחים של פלאפל באיזור חיפה. מנות הפלאפל ששני מציעה הן כשרות למהדרין. חומרי הגלם מגיעים משוק לה בוקרייה, אחד משווקי האוכל הגדולים והמיוחדים באירופה. המקום מוצף צעירים וגם מקומיים שגילו את קסם הפלאפל של שני. המסעדה מושלמת גם לטבעוניים וצמחונים שרוצים להנות מאוכל טרי, איכותי וצבעוני במחיר נוח. את המתכון הסודי של הפלאפל יהיה לכם קשה להוציא משני. 

קושר קלאב – Kosher Club, C/Diputacio 294
מסעדה שהתפריט שלה משלב מנות מהמטבח המזרח אירופאי כמו דגים מלוחים ולביבות תפוחי אדמה, לצד מנות מהמזרח התיכון – ביניהן שקשוקה שגם הספרדים המקומיים לומדים להעריך דרך המסעדה הזו. את המאכלים שמציעה המסעדה שנמצאת במרכז העיר אפשר גם לרכוש בקופסאות ולקחת למלון. אחד היתרונות הכי גדולים של המסעדה הוא תפריט הקינוחים שלה שמציע מגוון קינוחים מיוחדים וכשרים.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה